Szervíz
Szervíz

Kérjük, hibabejelentésre használja az online felületünket. 

Támogatás

Probléma adódott a Philco készülékével?
 
Nagy háztartási gépek esetében (hűtő, mosógép, mosogatógép, egyéb) lépjen kapcsolatba a electrosiraly@gmail.com szervizközponttal
 
Kis háztartási gépek esetében
lépjen kapcsolatba a  szerviz@fasthungary.hu szervizközponttal

 

TISZTELT TISZTELT VÁSÁRLÓNK!


A meghibásodott Philco termék esetén lehetőség van a terméket a vásárlás helyszínén leadni (a vásárlástól számított 12 hónapig), vagy márka szervízünk részére eljuttatni a garancia idő teljes ideje alatt.

Figyelem!

A garanciális idő igazolásához, minden esetben szükség van a vásárlást igazoló bizonylat bemutatására. pl.: nyugta / számla, kitöltött garanciajegy!

Amennyiben a márkaszervizünk szolgáltatását választja, akkor az előzetes hiba bejelentés és egyeztetés után a terméket leadhatja személyesen nyitvatartási időben, futárszolgálattal illetve postai úton is.

Hiba bejelentés esetén a gyors ügyintézéshez kérjük a következő információkat minden esetben küldje el részünkre:
  • Termék cikkszám (például: PHEM 1000 kávéfőző)
  • A meghibásodás jellege, hiba leírás
  • Az Ön elérhetőségét (pontos cím, és telefonszám)    

Szervizünk mindent megtesz a felmerült probléma gyors megoldása érdekében!

Szervíz

 
Lokáció Cég Telefon E-mail Termék kategória

Magyarország

Fast Hungary Kft.
H-2310 Szigetszentmiklós
Kántor út 10. 

+36  23 330 831

szerviz@fasthungary.hu

Kis háztartási gépek

Magyarország

Electro-Sirály Kft.
H-1135 Budapest
Frangenpán u. 60.

+36 30 239 0517

+36 1 617 2312

electrosiraly@gmail.com

Nagyháztartási gépek
(mosógép, mosogatógép, hűtő stb.)