Támogatás

Probléma adódott a Philco készülékével?
 
Nagy háztartási gépek esetében (hűtő, mosógép, mosogatógép, egyéb) lépjen kapcsolatba a electrosiraly@gmail.com szervizközponttal
 
Kis háztartási gépek esetében
lépjen kapcsolatba a  szerviz@fasthungary.hu szervizközponttal
 


 

Tisztelt Tisztelt Vásárlónk!

A meghibásodott Philco termék esetén lehetőség van a terméket a vásárlás helyszínén leadni (a vásárlástól számított 12 hónapig), vagy márka szervízünk részére eljuttatni a garancia idő teljes ideje alatt.

Figyelem!

A garanciális idő igazolásához, minden esetben szükség van a vásárlást igazoló bizonylat bemutatására. pl.: nyugta / számla, kitöltött garanciajegy!

Amennyiben a márkaszervizünk szolgáltatását választja, akkor az előzetes hiba bejelentés és egyeztetés után a terméket leadhatja személyesen nyitvatartási időben, futárszolgálattal illetve postai úton is.



Hiba bejelentés esetén a gyors ügyintézéshez kérjük a következő információkat minden esetben küldje el részünkre:

·Termék cikkszám (például: PHEM 1000 kávéfőző)

·A meghibásodás jellege, hiba leírás

·Az Ön elérhetőségét (pontos cím, és telefonszám)  

 

Szervizünk mindent megtesz a felmerült probléma gyors megoldása érdekében!


Lokáció Cég Telefon  E-mail Termék kategória
Magyarország Fast Hungary Kft.
H-2310 Szigetszentmiklós
Kántor út 10. 
+36  23 330 831 szerviz@fasthungary.hu Kis háztartási gépek
Magyarország Electro-Sirály Kft.
H-1135 Budapest
Frangenpán u. 60.
+36 30 239 0517 electrosiraly@gmail.com Nagyháztartási gépek
(mosógép, mosogatógép, hűtő stb.)


 

A Philco a Lamart termékek használatát javasolja

A Philco a Lamart termékek használatát javasolja

A Lamart by Pierre, Lamart márka modern és megfizethető konyhai eszközök és étkészletek széles választékát képviseli.

Többet